Το περιοδικό "Πελλαίος Παιδαγωγός" είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς εκπαιδευτικών του νομού Πέλλας, καθώς και της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας (υπό την αιγίδα και επίβλεψη της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ν. Πέλλας). Σκοπός του είναι η μελέτη εκπαιδευτικών-επιστημονικών ζητημάτων που απασχολούν τον/τη σύγχρονο/η εκπαιδευτικό. Αναγνώστης, βέβαια, του περιοδικού μπορεί να είναι κάθε ενεργός πολίτης.
Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022
Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2022
Προδιαγραφές συγγραφής άρθρου
Προδιαγραφές συγγραφής άρθρου
Μπορείτε να αποστείλετε το άρθρο σας στα email: stathisxafakos@yahoo.com ή paidetpellas@gmail.com
Τίτλος εργασίας
(Times New Roman, 14, Bold)
Όνομα
και επώνυμο συγγραφέων, Ιδιότητα (πλάγια γραφή, Times New Roman, 10) και email
Περίληψη (μέγεθος
11)
(έως 100 λέξεις)
Έκταση κειμένου: 2.500 - 3.500 λέξεις, συμπεριλαμβανομένης και της βιβλιογραφίας.
Εισαγωγή
Όλο το κείμενο θα είναι σε Times New Roman, 12, διάστιχο μονό
Οι
επικεφαλίδες για τις ενότητες και υποενότητες (Times New Roman, 12, Bold)
Οι αναφορές που παρατίθενται εντός κειμένου πρέπει να ακολουθούν αποκλειστικά τις συμβάσεις του American Psychological Association (APA) 6th edition (π.χ. Bruner, 2004· Καλδή, 2019)
(Θωΐδης & Χανιωτάκης, 2012· Kaldi & Xafakos, 2017).
Βιβλιογραφία
Η συγγραφή της
βιβλιογραφίας στο τέλος της εργασίας θα ακολουθεί αποκλειστικά το σύστημα που
προτείνεται από το American Psychological Association 6th edition.
Ενδεικτικά παραδείγματα βιβλιογραφικών αναφορών:
α. Βιβλίο:
Θωίδης, Ι. &
Χανιωτάκης, Ν. (2012). Ολοήμερο Σχολείο.
Παιδαγωγικές και κοινωνικές διαστάσεις. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Κυριακίδη.
Appleyard, J. A. (1994). Becoming a reader: The experience of fiction from childhood to
adulthood. New York: Cambridge University Press.
β. Κεφάλαιο σε συλλογικό τόμο:
Rosenblatt, L. M. (1993). The literary transaction:
Evocation and response. In K. E. Holland, R. A. Hungerford, & S. B. Ernst
(Eds.), Journeying: Children responding to literature (pp. 6–23). Portsmouth,
NH: Heinemann.
γ. Εργασία σε πρακτικά συνεδρίου
Βάγιας, Ι. (1998). Συμπεράσματα
από τη συμπεριφορά των μεταλλικών κατασκευών κατά τον σεισμό του Kobe. Στο Κ.
Τ. Θωμόπουλος, Χ. Κ. Μπανιωτόπουλος& Α. Β. Αβδελάς (Επιμ.), Γ’ Εθνικό
συνέδριο σιδηρών κατασκευών, Θεσσαλονίκη 30-31 Οκτωβρίου 1998 (σ.303-310).
Θεσσαλονίκη: Εταιρεία Ερευνών Μεταλλικών Έργων (ΕΕΜΕ).
γ. Άρθρο σε περιοδικό:
Turner, J. C. (1995). The influence of classroom
contexts on young children’s motivation for literacy. Reading Research Quarterly, 30(1), 410– 441.
APA Οδηγός - Παραδείγματα (auth.gr)
Σημαντική σημείωση: Μετά από απόφαση της επιστημονικής επιτροπής τού Πελλαίου Παιδαγωγού, σε περίπτωση που εντοπιστεί λογοκλοπή, τα άρθρα θα αφαιρούνται ακόμη και μετά τη δημοσίευση του τεύχους.
Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021
Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2021
ΤΕΥΧΟΣ 1 (2021)
Αναρτήθηκε το πρώτο τεύχος του περιοδικού "Πελλαίος Παιδαγωγός".
Για να το διαβάσετε, αλλά και να το κατεβάσετε, κλικ ΕΔΩ.
Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2020
Έναρξη περιοδικού "Πελλαίος Παιδαγωγός"